torsdag 23 oktober 2014

Regn, regn, regn

På morgonen skulle jag och tjejerna träffa en annan mamma med en bebis som är lika gammal som tvillingarna. Vi hade tänkt att ta en promenad tillsammans men eftersom det bara regnar hela tiden så hoppade vi över promenaden och fikade inne istället. Det var så roligt att se hennes bebis och jämföra lite med mina. De var så fina allihop men naturligtvis var min små i jämförelse. Nu väger F lika mycket som den bebisen gjorde vid födseln. De tittade på varandra och viftade lite, himla söta var dem.

På eftermiddagen var både A och F lite ledsna och eftersom det hade slutat regna tog vi en promenad med vagnen. Bestämde mig för att hämta ett paket jag köpt med en "gungstol" och några leksaker. Vi mötte upp S som hjälpte med hem med paketet och sedan monterade ihop allt under tiden som jag lagade middag. Sedan testade vi stolen, båda tjejerna tyckte att den var toppen och somnade gott i gunget. Lyckat köp. Båda har varit nöjda hela kvällen och somnade i sin säng vid 20.

Jag känner mig hemskt trött, trots att de sover bra på nätterna. Jag funderar på om det kan vara allt som hände i somras som kommit ikapp mig. Blir trött på mig själv som inte kan släppa det som hände och gå vidare, allt har gått bra. Vad som hände kommer inte att ändras oavsett hur mycket jag tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar