tisdag 6 januari 2015

På egen hand

Idag tog vi sovmorgon till 10 eller alla utom jag gjorde det. Jag gick upp några minuter tidigare och gjorde mig i ordning för att äta lunch med några arbetskamrater. Det är alltid lite jobbigt att komma iväg ensam tycker jag. Det är lite ovant att vara ensam och det känns lättast att bara vara hemma och mysa. Det var jättekul att träffa dem men det börjar bli svårt att hänga med i pratet om jobbet och allt som händer där. Längtar inte direkt efter att jobba, det känns lite jobbigt att "lära" sig jobbet på nytt. Vi passade på att gå i några affärer också. Jag hittade en jättefin blus till mig på rea och tjejerna fick varsin body för 40kr/st, vilka fynd.

Tjejerna har börjat upptäcka varandra mer. Ikväll låg F i soffan på mage och pratade och skrattade när hon tittade på A. A tittade tillbaka och verkade väldigt intresserad. Jättemysigt att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar