måndag 20 oktober 2014

Början


Jag älskar att skriva men har aldrig bloggat förut. Efter att ha blivit mamma känner jag att det är mycket jag vill komma ihåg men minnet räcker inte till. Därför tänkte jag att en blogg är det perfekta stället att skriva ned stort och smått som jag vill komma ihåg och kanske även dela med mig av. Det är stort att vara mamma, ansvaret är enormt, det dåliga samvetet har inga gränser när jag råkar göra något fel eller är långsam och de är snabba med att tala om sitt missnöje, men kärleken till dem är verkligen gränslös. Jag vill skriva om min (eller vår vardag) och om resan till fler barn. För fler barn står högt upp på önskelistan. Jag vill så gärna få vara med om en fullgången graviditet (även om det inte finns några garantier för att det blir så) och dessutom är det fantastiskt roligt att vara mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar