måndag 20 oktober 2014

Mat och mys

Sedan vi slutade med sondmatning och tvillingarna själva får bestämma när och hur mycket mat de vill ha har de dragit ut på tiden mellan målen. Det är vi väldigt tacksamma för, istället för att sova 1-1,5 timmar mellan målen får vi nu sova 3-4 timmar, vilket är fantastiskt. Igår försökte vi få till sista målet vid 23 då blev det bara en gång vi behövde gå upp på natten.

Idag har vi myst i sängen nästan hela dagen.Växlade så jag hela tiden hade en bebis sovande på mig, det är så rofyllt att ha dem nära. Jag tittade på några avsnitt av Grey's Anatomy. Jag följde den serien för några år sedan men så slutade jag titta. Nu passade det bra att börja titta igen.

En arbetskamrat hörde av sig och ville se bilder på underverken. Det är så kul att många är nyfikna och hör av sig. Saknar den sociala biten med att arbeta även om det är fantastiskt att få vara hemma.
På eftermiddagen blev det en liten promenad i solen. F somnade direkt men A var vaken hela vägen. När vi kom tillbaka satte jag mig på trappan med A i famnen och njöt av några små solstrålar.

Imorgon ska vi på ögonundersökning för fjärde gången. Det är lika otäckt varje gång, även om barnen tar det bra och allt varit perfekt hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar